Home    Crafts    Cooking    Places    Izzivi    Other   

January 15, 2013

Mlečna juha

No ni iz mleka, je pa bele barve. Najboljšo naredi moja stara mama in Prekmurja, potem dobro naredi moja mami, potem pa sem že jaz na vrsti :)

SestavineIngredients
1 kos domačega suhega prekajenega
 mesa (lahko tudi prekajen vrat ali pa šunka)
1 piece of smoked meat (ham)
1 lovorjev list1 bay leaf
2-3 stroki česna2 cloves of garlic
1 kisla smetana2 sour cream
1 sladka smetana1 sweet cream
1 žlica moke1 table spoon of flour
solsalt

V loncu sem skuhala meso, stroke česna in lovorjev list (2 ker sta bila majhna). Soliti sem pozabila ampak je suho meso bilo slano, tako da sem samo na koncu dosolila.
Po 30 minutah kuhanja sem vodo precedila in vmešala mešanico kisle smetane, sladke smetani in moke.
Počakala, da zavre, dosolila in juha je bila gotova. Pri moji juhi na vrhu plava še malo začimb od mesa - cedilo ni bilo fino dovolj. Če se juha kuha iz kupljene prekajene šunke ali vratu tega ni. Jaz sem delala iz domačega prekajenega mesa, katerega dela naš ata.

Juho smo jedli z domačo vrtanko.
Najraje jem tako, da nadrobim kruh in počakam, da se prepoji in... uživam.
Pa dober tek.

Med kuhanjem pa sem naredila še ti dve drobižnici iz ostankov blaga. Sedaj je mašina pospravljena.



2 comments:

  1. Moj mož bi pojedu suh meso še preden bi do kuhanja pršlo:):) če bi pa uspela skuhat bi blo tud tko.....jaz bi vsaj do juhe pršla:):)

    Nisem še kuhala take jedi mam pa izziv:):) lepo si predstavila...

    ReplyDelete
    Replies
    1. To meso sem kuhala, ker mi je naš ata dal kos in rekel, da ga je potrebno prekuhat pred uporabo.

      Čez kake 2-3 tedne pa bo že suh in se ga bo jedlo tudi brez kuhanja.

      Naslednjič jo bom delala za veliko noč, ko se kuha šunka in lahko porabim še vodo.

      Delete