Home    Crafts    Cooking    Places    Izzivi    Other   

October 14, 2013

Jesenska torba

Ker je jesen, sem potrebovala bolj umirjeno torbo, katera se ujema z jakno. Ker sem bila v petek v Ikeji, je bilo edini blago, katerega je odobrila strokovno komisija (moja sestra) kockasto in pisano.
Ko sem izrezala prve kose sem začela razmišljati v smeri kako se znebiti zelene in rumene barve.
Pa mi je uspelo in torba je rdeče-sivo-belo-črna.



Notranja podloga je v rdeči barve in ima dva skrita paspulirana žepa. Prav tako sta dva žepa na sprednji strani - med ročajema.

14 comments:

  1. Vse lepše in lepše! Jaz jih imam tudi v glavi, torbice, pa ne pridem do časa ali pa ni taprave iskrice, kaj vem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, ta je pa res ratala, še sama sem bila presenečena nad končnim izlegom, kako se je vse lepo poklapalo...

      vsega skupaj, krojenje, šivanje... 5h, največ je predpriprav in bucikanja...

      Delete
  2. Postala si že prava mojstrica za torbice. Za pohvalit. Lepo izdelana.Prav je tudi, da si se znebila rumene in zelene. Vsaj za moj okus. Lepe pozdrave.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, se pa z vsako kaj novega naučim oz. dobim z vsako kako novo idejo... tokrat so recimo ročaji "skriti" :)

      Delete
  3. Mojstrica - čisto zares. Moj poklon!

    ReplyDelete
  4. Ploskam od navdušenja :-) Čudovito torbico si sešila.

    ReplyDelete
  5. Bravo punca:) men to nikol nebi ratalo ......mojškra in pol:)

    ReplyDelete
  6. Super ti je uspelo...vsaka čast...torbica je krasna. :))

    ReplyDelete
  7. Kapo dol - torbica, kot se šika. Še paspule so dovršene. lp

    ReplyDelete
  8. Čudovita je ♥.
    Hvala, ker sodeluješ na 92. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    ReplyDelete
  9. Vau, zelo mi je všeč in naredila si jo lepo pisano!
    Hvala Ti, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici! Srečno :-))

    ReplyDelete
  10. Vau...huda torba! Zelo je lepa:)

    ReplyDelete
  11. Noro dobra torba, me pa zanima, kam si dala izrezano blago? Sama bi iz njga sešila še eno torbo :).
    Lepo, da se igraš z nami v Craft-alnici.
    Pozdravček Lili

    ReplyDelete
    Replies
    1. V bistvu niti ni bilo toliko "odpadnega" blaga, ker sem v tiste druge barve rezala dodatke za sive, tako da so ostajala večinoma trakovi.

      Iz ostankov, ko jih bom pošila skupaj, bom lahko sešila mogoče kakšno majhno toaletko.

      Delete