Home    Crafts    Cooking    Places    Izzivi    Other   

December 21, 2012

Craft-It-Forward

Pa se igrajmo naprej. Ta teden me je v nabiralniku čakalo lepo presenečenje od Pisane rokodelnice- 2 dni je doma čakala pošta pa sem jo spregledala.
Dobila sem :)
Petim blogerkam bom podarila svoj DIY izdelek. In ko boste prejeli sami mojo pošto, ste na vrsti vi! Najprej naredite objavo (kot je ta moja) in nadaljujete s Craft it forward projekt s tem, da še sami pošljete drobna  DIY presenečenja prvim petim komentatorjem. Kot rečeno, lahko je karkoli, le da je samo vaš, ročno ustvarjen izdelek. Ste za?

To the first five bloggers I will send my DIY. When you get my DIY with mail, it is your turn. Make an announcement like this and you continue with the Cfraft it forward. You send your first five commentators your DIY.

Torej prvih pet, ki se bo pofočkalo pod tole objavo, dobi mojo kuverto s presenečenjem.
Pofočkajte se spodaj in pošljite svoj naslov na moj mail: alxgrasic@gmail.com.

I will ship overseas - just in case.

 

2 comments:

  1. Evo mene :-) Sem vedno za akcijo :-)

    ReplyDelete
  2. Živjo! Vesela sem, da sem odkrila tvoj blog - lušni izdelki in fini recepti! Tudi jaz bi se rada udeležila igrice :)

    ReplyDelete