Home    Crafts    Cooking    Places    Izzivi    Other   

December 29, 2012

Pošta...

Sem dobila 2 pošti ta teden.

V prvi je bila  kvačkana verižica, ogrlica. Paše odlično na puli. Preverjeno :) Hvala Kvačka, raj za dušo! tvoje kvačkarije so odlične.

V drugi je bila toaletka. Ko se je pismo odprlo se je slišalo "Moje je" :) pa smo se zmenili, da je od vseh. Hvala Moje ustvarjanje in še kaj veliko užitkov v novi mašini.

Tukaj pa še slika skupaj, kar na kuhinjskem pultu, ker pečem kruh in že šibam dalje.


4 comments:

  1. Wat leuk, eigenlijk nog kleine spiegeltjes erin maken!!!
    Groet Tineke

    ReplyDelete
  2. Tako pošto je najlepše odpirat, kajne. Tako sem se v teh dneh veselila sama vsake voščilnice, ki je prišla v moj nabiralnik.

    ReplyDelete
  3. Hvala lepa tudi tebi za izmenjano darilo, vesela sem ga bila, ker ga bm uporabila drugo leto za "mušter", hvala tudi da si tako lepo poslikala in mi naredila reklamo, heh.

    Veliko užitkov še naprej in seveda, srečno in uspešno kvačkarijo in ustvarjanje!

    Vesna (http://kvacka-rajzaduso.blogspot.com)

    ReplyDelete