Home    Crafts    Cooking    Places    Izzivi    Other   

December 17, 2012

Jabolčni štrudl - apple strudl

Recept za vlečeno testo je iz stare knjige: Kuharska Knjiga - Ivan Ivančič, 1978. Ampak deluje.

SestavineIngredients
300g moke300g flour
1 jajce1 egg
30g margarine ali masla30g butter or margarine
30g masti ali olja100g lard or vegetable oil
ščep solipinch of salt
mlačna vodawarm water
1kg jabolk1kg apples
rozinerozine
2 ž kisle smetane2 s of sour creme
1 jajce1 egg
oljeoil
cimet, sladkor, drobtinecinnamon, sugar, breadcrumbs

Vse sestavine za testo stresemo v skledo in kar z mešalnikom premešamo. Na koncu še z rokami lepo pregnetemo, da dobimo lepo mehko testo.
Razdelimo v dva kupčka in vsakega "pooljamo" in zavijemo v prozorno folijo za živila. Tako potem kupčka počivata najmanj eno uro (1h).

Testo lepo razvlečemo na tanko.
Jaz potem najprej pokapam z mešanico kisle smetane in jajca, oljem in nato nadevam z jabolki. Čez jabolka še malo cimeta, sladkorja in drobtin.
Zavijemo. Preložimo v pekač in pazimo, da se ne zgodi nesreča - kot se je meni (levo pod sredino). Pečemo na 180°C cca. 30 min oz. dokler ni pečeno.
Ko je pečeno pa malo sladkorja v prahu čez potrosimo in uživamo.


4 comments:

  1. Prenos misli? Jaz sem ga pekla v nedeljo. Izginil je, kot kafra:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saj pri nas tudi ni dolgo zdržal. Je naš ata reku "Se mi zdi da ste pekl štrudl ampak moj krožnik je že prazen. Pa ste ga spekl cel pekač?"

      Dolgo ga nisem pekla in potem je šel 1,2,3... No pa imela sem tudi 2 pridna pomagača. Mogoče je bil zato toliko boljši :)

      Delete