Home    Crafts    Cooking    Places    Izzivi    Other   

November 2, 2012

Domači široki rezanci - homemade tagliatelle

Je imela branjevka na tržnici le še par domačih jajčk pa sem jih vseeno vzela. Torej sestavine:

5 jajčk
500g moke

Obožujem packanje na pultu. Moka na pultu, jamica in v jamici jajčki.
Počasi sem vmesila moko, ko pa je bila že kepa sem mesila še 15min, da je bilo testo lepo, gladko.
Nato sem ga zavila v folijo in dala za 2h na hladno.
Ko se je testo odpočilo je prišel na vrsto lepši del. Testo sem narezala na manjše kose, katere sem spustila skozi mašino.
Nekaj trakov sem dala na stran za lazanjo, ki bo v prihodnjih dneh, ostali so šli še enkrat pod nož, da so nastali lepi šitoki reznaci - tagliatelle.
Jutri za kosilo bodo široki reznaci s špinačo, mascarpone sirom in parmezanom.

No comments:

Post a Comment