Home    Crafts    Cooking    Places    Izzivi    Other   

November 27, 2012

Preprosti skutini njoki - simple gnocchi

Spet ena dobra zadeva. Preprosti skutini njoki.

SestavineIngredients
250 g skute - pasirane250 g cottage cheeses
5 žlic moke5 table spoons of flour
ščep solipinch of salt

Sestavine zgnetemo v kepo. In damo počivati v hladilnik, 30min.
Knead the ingredients into a ball and put to rest in the refrigerator for 30 minutes.
Naredimo kače, dolge svaljke, moji so bili premera 1cm pa par mm.
Make long rolls, my are 1cm in diameter and couple of mm.
Razrežemo.
Cut them.
  
Kuhamo v osoljeni vodi, ko so priplavali na površje sem jih kuhala še 3min.  
Cook in salted water, when they swim to the surface cook them for 3 more min.
 Odcedimo.
Drain.
 Postrežemo - moji v smetanovi omaki z gobicami.
Serve.
Pa dober tek.
Enjoy.



7 comments:

  1. Njami, mi imamo radi njoke. Super predstavitev recepta. Danes pri nas bo piščanček-je pa dobra ideja za jutri. Lp Tamara

    ReplyDelete
  2. To bo pa treba poskusiti. Pri nas so večkrat v loncu krompirjevi njoki.

    ReplyDelete
  3. Sem bila prav presenečena nad vsem skupaj, ker meni se tudi zdi, da so njoki ponavadi iz krompirja. Vsaj takih sem bila vajena.

    Ampak ker sem imela eno malo pasirano skuto doma sem rekla si "probala bom". Testo se je res hitro in lepo zamesilo in razen tistga počivanja vmes je šlo zelo na hitro.

    Priporočam.

    ReplyDelete
  4. Ker sama skute ne maram, a kadar kupin svalke/njoke, vedno kupim skutine in tisti so mi kljub temu dobri :). Kako pa je pri temu receptu, se veliko čuti okus skute?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, to je pa težko vprašanje. Meni se je zdelo, da se je premalo čutilo skuto, ker jo imam zelo rada. Pa pasirana skuta nima tako močnega okusa.

      Men je bilo tako kot da bi bili navadni njoki z malo kisle smetane.

      Upam da kaj pomaga :)

      Delete
  5. danes naredila
    david in jaz pojedla vse okusnooooo
    oči pa tijana pa sta se neki zmrdvala

    ful so dobri in hitr narejeni

    ReplyDelete